EKAINAREN 17a:Euskera ahozko azterketa (francking buruzkoa 3min izan behar da).
EKAINAREN 14a:Ingelesa vocabulary, make a cuestion, make a comparatives and superlatives, write about your family, listening, complete the story,traslate spanish.
E KAINAREN 10a: Euskera: 13, 14, 15 tik bigarren ariketa, 27,28,29,30,38,39. Ez da globalik egongo.
EKAINAREN 11 ETA 12a: Mate finala. 2 atal izango ditu. A atala eta B atala.
A atala: ZENBAKIKUNTZA: -Zenbaki baten aurrekoa edo atzekoa zein den esan
-Zenbaki hamartarrak: ordenazioa, eragiketak
-Zatikiak: zatiki baten adierazpen hamartarra eta alderantziz;
zatikiak irudikatu.
3 BURUKETA
B atala: SISTEMA METRIKO HAMARTARRA: 2Km------2000m .....
2m2------20000cm2
GEOMETRIA : Azalera emanez marraztu figura 1.
Figurak edo irudiak bereiztu.
Simetria. Biraketa
LOGIKA: Egia edo gezurra. Ad: Trapezio baten aurrez aurreko angeluak
berdinak dira...
ESTATISTIKA: Maiztasun absolutua, erlatiboa, aldagaia
EKAINAREN 7a: mate azterketa: Estadistika eta eragiketak
MAIATZAREN 24a: Asteazkenean materia , propietateak egorak eta egoere aldaketak.
MAITZAREN 17A: Buruketa: 12tik 33ra eta geometria azterketa azken gaia 168tik 176ra.
MAIATZAREN 16a: Ingelera azterketa
APIRILAREN 26a:Euskera:35,36,38,39,41,46,47,49 eta 52. zuztar luzeren sinonimoak.
APIRILAREN 25a:Gaztelania kuadernollotik 4,5,14,15,16,17,18,19 orriak eta lengua castellanatik 21,25 eta 31.
APIRILAREN 23a: Matematika158-167
MARTXOAREN 7a . Buruketen azterketa
MARTXOAREN 8a: Matematikas geometriaren azterketa
OTSAILAREN 22a: Mateko azterketa: 106tik 123ra. Musika azterketa.
OTSAILAREN 20a: Euskerako azterketa:L.K 8.orrialdea, 10.orrialdea, 12.orrialdea, 13.orrialdea, 14.orrialdea, 15.orrialdea, 18.orrialdea, 19.orrialdea, 20.orrialdea eta 21.orrialdea.
OTSAILAREN 19a: Ingurune azterketa Nerbio Sistema, Ugalketa, Zirkulazioa Aparatua, Ugalketa, Iratz Aparatua eta arnas aparatua ahoz.
OTSAILAREN 19a: Gazte aterketa de la 38-58.
OTSAILAREN 7a: Iraitz aparatuaren eta Nerbio sistemaren azterketa ostegunean.
OTSAILAREN 4a: Zirkulazio aparatuaren azterketa azteazkenean.
OTSAILAREN 2a:
Odolaren eskema ikasi eta gelan egindako laburpenak eta powerpointekoa.
http://www.slideshare.net/ermitaldea1/zirkulazioaparatua-joseanmurgiondo-16004431
OTSAILAREN
MATEMATIKA: Buruketa asterketak 16a-tik 30r-artino
URTARRILAREN 21a
GAZTELANIA: Germa, el tiñoso errepasatu bihar galderak egongo dira 12.oorr, Ireki doc bat eta ipini izenburua eta liburutik 30.orrialdea kuadrenoan egin kuadrotxoak
EUSKERA: L.K 8.oor
MATEMATIKA: Buruketen azterketa, hau da, 11. orrialdetik 15. orrialdera, OTSAILAREN 1ean izango da.
INGURUNE:
Aldaketa egon da eta azterketa asteazkenean egin beharrean , ostegunean izango da.
URTARRILAREN 18a
MATEMATIKA: Urtarrilaren 22an
INGURUNE: Urtarrilaren 23an
ABENDUA
EUSKERA: NOR-NORK ( Edozein egunetan)
MATEMATIKA: Abenduak 14, Bolumena (Azalera eta neurriak aldatu)
EUSKERA: Abenduak 11
GAZTELANIA: Abenduak 10
INGURU: Abenduak 4, Europako mapa fisikoa
MATEMATIKA: Abenduak 3, Azalera
AZAROA
EUSKERA: Azaroak 30, Ulermena (Tertulietako liburuari buruz)
MATEMATIKA : Azaroak 22, buruketak egin eta buruketak garbira pasatuta.
INGURUNE: Azaroak 19, Europako mapa politiko (herrialdeak eta hiriburuak)
MATEMATIKA: Azaroak 14, Irudi eta gorputz geometrikoak
INGURU: Espainiako mapa politikoa ( Erkidego autonomoak eta probintziak)
URRIA
MATEMATIKA: Urriak 31, (multiploak, zatitzaileak, zenbaki lehenak)
INGURU: Urriak 30, (kanpoko eragileak: Eragileen definizioa (lib, 28. or.), eskemak (haizea, itsasoa, ibaia, glaziarrak, lurpeko urak ), bizidunak (lib. 49. 0r.))
EUSKERA: Urriak 29, (nor-nork orainaldia eta albistea)
INGELERA: Urriak 26.
MUSIKA: Urriak 26.
GAZTELANIA: Urriak 26. Conectores temporales y espaciales, ortografía "g" y "j", sintagma nominal y reseña biográfica.
INGURUNE: Urriak 22. Jitoen teoria, atmosfera, lur barneko geruzak, eragile geologikoak (barneko eragileak: Tolesturak eta failak, sumendiak eta lurrikarak)
MATEMATIKA: Urriak 23. Berreketak
EUSKERA: Irakurmena, urriak 2, asteartea
MATEMATIKA: Zenbakikuntza, urriak 3, asteazkena
No hay comentarios:
Publicar un comentario